وبلاگ تخصصی آفی

ساخت وبلاگ

خراب شدن دندان بعد از کامپوزیت کردن در موارد خیلی نادر ممکن است برای بیماران رخ دهد. انجام روش هایی چون کامپوزیت ونیر از پر طرفدارترین حوزه های تخصصی در دندانپزشکی زیبایی محسوب می شود که افراد زیادی در سرتاسر جهان به انجام آن تمایل پیدا کرده اند. تکنیک هایی که در این حوزه به کار می روند بیشتر برای زیباکردن ظواهر دندانی استفاده می شوند. با قرارگیری مواد کامپوزیتی، تمامی مواردی که ظاهر دندان را دستخوش تغییر می دهند ( شکستگی و ترک خوردگی ) از بین خواهند رفت، همچنین با این تکنیک، سطح تمامی دندان ها براق تر از قبل و شفاف تر از شیشه می شوند.

در لمینت های سرامیکی نیز ونیر پرسلین شفافیتی همچون مواد کامپوزیتی دارد که با نصب روی دندان باعث درخشندگی دندان ها خواهد شد. تفاوت این روش با کامپوزیت ونیر در اندازه ضخامت مینای دندان هاست. کامپوزیت ونیر دندان بر اساس نظر خیلی از دندانپزشکان، روشی برگشت پذیر محسوب می شود و همین مزیت ویژه سبب شده تا حساسیت های دمایی در دندان ها رخ ندهند.

اگرچه کامپوزیت کردن آسیبی به دندان ها وارد نمی کند، اما انجام آن بدون عوارض هم نیست و ممکن است  کامپوزیت ونیر  در اثر برخی موارد، مشکلاتی برای دندان های بیمار ایجاد شود. در صورت عدم توجه به این مسائل ممکن است سلامت دندان ها به خطر بیوفتند.  بعضی از این عوارض ها مربوط به ژنتیک دندان های فرد است و به رعایت کردن خود بیمار بستگی ندارد، برای مثال ایجاد واکنش های آلرژیک از سوی برخی دندان ها می تواند از این مورد به شمار رود.

آیا دندان های طبیعی آسیب می بینند

 

قبل از کامپوزیت کردن بهتر است کلینیکی که انتخاب می کنید، از اعتبار بالایی برخودار بوده و این کار را به یک متخصص ماهر و با تجربه محول کنید، در این زمینه سپیدنت می تواند به شما کمک کند. این باعث می شود تا روند کامپوزیت کردن به بهترین شکل انجام گرفته و هیچگونه صدمه ای به دندان های طبیعی وارد نشود.

چگونه به دندان ها آسیب می رسد

 

اگرچه با انجام کامپوزیت می توان تا حد زیادی مشکلات ساختاری دندان را رفع کرد،  اما ممکن است خطراتی از جمله پوسیدگی و تجمع پلاک های دندانی را در پی داشته باشد که در نهایت منجر به عفونت های لثه ای خواهند شد. اگرچه روش کامپوزیت دندان  کامپوزیت ونیر  باعث جذابیت آن ها می شود، اما می تواند زمینه را برای رویش باکتری های دندانی فراهم کند که تجمع آن ها بیشتر در نواحی داخل لثه مشاهده می شود.

سفید ترین رنگ کامپوزیت

 

خیلی از افراد مایل هستند از سفید ترین رنگ برای کامپوزیت خود استفاد کنند. این در بسیاری از سلبریتی ها و افراد معروف قابل مشاهده است. لازم است که بگوییم که این میزان سفیدی باعث می شود تا کامپوزیت دندان کمی مصنوعی به نظر برسد. بیشتر دندانپزشکان توصیه می کنند که میزان اختلاف رنگ بین دندان های طبیعی و روکش های کامپوزیت زیاد نباشد، اما برخی بر اساس سلیقه و میل شخصی خود دوست دارند از این میزان سفیدی بهره مند شوند.

میزان روشن بودن پوست و رنگ چشم ها از عوامل مهم در انتخاب رنگ کامپوزیت ونیر به شمار می روند. رنگ کامپوزیت دندان دارای تنوع بالایی است و برای هرشخص می تواند فرق داشته باشد، بنابراین فاکتوری نسبی محسوب می شود. سن و جنسیت بیماران در تعیین رنگ کامپوزیت نقش دارند، برای مثال در افراد کم سن و سال رنگ های روشن تر پیشنهاد می شود. شما را دعوت می کنیم تا مقالات دیگر ما را در این زمینه مطالعه فرمایید.

وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 23:26

حقایقی در رابطه با بلیچینگ دندان که ممکن است خیلی از شما ندانید در پایین بیان می شود. سطح تمامی دندان ها همچون بافت پوست دست دارای تعداد زیادی منافذ هستند که شبیه به یک اسفنج عمل می کنند. هر خوراکی رنگی که شما تناول می کنید، رنگ آن توسط دندان ها جذب می شوند. به همین دلیل بلیچینگ سپیدنت  مصرف موادی چون قهوه، چای، توت فرنگی، نوشابه و غیره باعث تغییر رنگ دندان ها شده و ممکن است با گذشت زمان بلیچینگ سپیدنت  لکه های تیره روی آن ها پدیدار شوند.

یکی از مشکلات عمده در این زمینه آن است که رنگ اصلی دندان ها با وجود این لکه ها به رنگ های تیره تر مبدل خواهد شد. تنها راه حلی که می تواند به شما در بر طرف کردن این تیرگی ها کمک کند، استفاده از بلیچینگ دندان می باشد. اگر ژل های به کار رفته در ماده بلیچینگ توسط متخصص به خوبی فرموله شوند، رنگ سفید آن ها به طور کامل با سطح دندان هم باند شده به مرور زمان لکه های تار  از بین خواهند رفت.

 عدم آسیب به دندان ها

 

عدم ترمیم بلیچینگ بعد از گذشت چند ماه همانند مسواک نزدن است که می تواند به به مرور زمان دچار آسیب دندان ها گردد. اگر بلیچینگ هم مانند سایر روش های زیبایی با به کارگیری تکنیک های خاص خود به طور کاملا حرفه ای توسط متخصص انجام شود،  بلیچینگ سپیدنت  مشکلاتی که بیان شد برای دندان ها ایجاد نخواهند شد. یکی از تکنیک های به کار رفته در بلیچینگ کردن توسط متخصص آن است که با استفاده از ترکیباتی که از نظر زیست محیطی برای دندان ها مضر نیستند و کاملا فعال عمل می کنند، تمامی منافذ سطح دندان باز شده و سفید کنندگی با سطح کیفی بالایی انجام می گیرد.

 قرارگیری دستگاه بلیچینگ

 

معمولا در تمامی محصولاتی که در بازار برای انجام بلیچینگ سپیدنت ارائه می شوند، از ترکیبات کاملا فعال استفاده شده است. تنها فرقی که ممکن است در این بین وجود داشته باشد، نوع و جنس دستگاهی می باشد که در بلیچینگ کردن به کار رفته است. معمولا از این دستگاه ها برای نگهداری مواد سفید کننده استفاده خواهد شد. زوایه بندی دستگاه بعد از قرارگیری روی هر دندان باید بر اساس مهارت دندانپزشک طوری تعیین شود که تمامی دندان به خوبی از مواد سفید کننده بهره مند گردند. صاف بودن یا نبودن دندان ها تاثیر چندانی در بهبود این فرایند ندارد. برخی از این دستگاه ها ممکن است به صورت تکه ای جوش خورده باشند که پایداری لازم را در حین کار ایجاد می کنند. همچنین استفاده از یو وی روی آن ها سبب می شوند تا نوارهای سفید کننده به طور کامل دندان را پوشش دهند.

حساسیت، امری طبیعی

 

اکثر مردم دارای دندان هایی حساس هستند که میزان این حساسیت تا حد زیادی به ژنتیک آن ها بر می گردد. همچنین این عامل باعث می شود تا مینای برخی افراد ضخامت کمتری نسبت به افراد دیگر داشته باشد و یا تعداد دندان های ترک خورده در آن ها زیاد باشد. بعد از بلیچینگ کردن بروز حساسیت کاملا طبیعی رخ می دهد و نباید نگران این مسئله باشید. البته دندان های برخی ممکن است رطوبت نسبی کمی داشته باشد، این باعث تغییرات دمایی دندانها شده که در نهایت منجر به ایجاد درد و حساسیت در لثه خواهد شد.

 سرعت پایین نفوذ

 

هیچ روش زیبایی از جمله بلیچینگ تضمین نمی کنند که دندانهای فرد یک روزه می توانند سفید و درخشان شوند. هم از نظر فیزیکی و هم شیمایی مواد سفید کننده بلیچینگ با سرعت پایینی در بافت اصلی دندان نفوذ می کنند که این فرایند نیازمند زمان کافی است. بیشتر بلیچینگ هایی که انجام می شوند، نهایتا در پنج روز دندان های بیمار را کاملا سفید خواهند کرد.

 
وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 23:26

دندان درد کودکان از عوارض هایی است که به وفور در خردسالان دیده می شود که ناشی از مشکلاتی است که در ناحیه دندان و لثه ها وجود دارد. این درد به گونه ای است که برخی مواقع در نواحی فک و گوش ها مشاهده می شود. یکی از موارد مهم در دندانپزشکی کودکان رسیدگی به حل این مشکلات می باشد.

درد انعکاسی

 

تمامی درد هایی که کودک در نواحی دهان و فک ها حس می کند، ناشی از دندان و لثه ها نیست و ممکن است مربوط به دردهای انعکاسی باشد. این درد ها بیشتر در اطراف صورت شکل می گیرند و تشخیص آن سخت تر از دردهای موضعی دندان است. راه های شناسایی این درد به خوبی در دندانپزشکی کودکان بررسی خواهد شد.

راه های پیشگیری

 

یکی از مهم ترین و اصولی ترین راه هایی که می تواند از این گونه دندان درد ها پیشگیری کند، مسواک زدن صحیح است که بهتر می باشد بعد از هر وعده غذایی به طور کامل اجرا شود. همچنین بهتر است معاینات دوره ای از دندان ها توسط متخصص کودکان انجام شود.

با تشدید دندان درد اولین توصیه این است که آرامش کافی در کودکان ایجاد شود و محیط اطراف به دور از هرگونه استرس و ناراحتی برای آن ها توسط والدین مهیا گردد. این عامل در تسکین درد آن ها تاثیر بسزایی دارد. باید در اسرع وقت کوک خود را به متخصص اطفال نشان دهید. در برخی موارد ممکن است دندان درد در اثر موارد ناچیزی چون پوسیدگی رخ داده باشد. دندانپزشک بر اساس صلاحدید خود برای کم کردن درد و ایجاد حس آرامش در کودکان، مسکن هایی چون استامینوفن و در موارد شدیدتر ایبوپروفن تجویز خواهد کرد.

شکستگی دندان در کودکان

 

موارد مختلفی سبب شکستگی دندان در کودکان خواهند شد، برای مثال افتادن از ارتفاع، وارد شدن فشار زیاد به دندان ها، جویدن خوراکی های سفت و غیره. لازم به ذکر است که دندان های کودکان دارای بافت ضعیفی در ساختار خود هستند و همین باعث می شود تا با کمترین فشار دچار شکستگی شوند. دردهایی که به دلیل شکستگی رخ می دهند، متناوب در اطراف صورت شکل گرفته و در برخی مواقع این احساس درد مستقیما از خود دندان ناشی می شود. بهتر است تا قبل از تشدید هر گونه دندان دردی از این مشکلات جلوگیری شود، چراکه به مرور زمان با ادامه روند درد، بافت عصبی ریشه تحلیل می شود، بنابراین هرچه سریع به این مسئله رسیدگی کنید.

در رسیدگی به این موضوع، هنگام ترمیم دندان از دست رفته، از انواع بی حسی ها استفاده می شود تا کودک هیچ گونه دردی احساس نکند. فرایند بی حسی دو مزیت مهم را در پی دارد، اولین مورد این است که احساس درد در کودکان تا حد زیادی تسکین می یابد و تقریبا هیچ دردی را حس نمی کنند و دومین عامل باعث می شود تا دندانپزشک با دست بازتری خدمات دندانپزشکی کودکان را به بهترین شکل به بیماران ارائه کند. مهارت دندانپزشک کودکان تا اندازه ای بالاست که می تواند با به کارگیری تکنیک هایی ویژه باعث همکاری کودک در طول روند درمان شود تا از سطح کیفی کار نیز ذره ای کم نشود.

مزیت های بیهوشی

 

انجام اعمال بیهوشی در درمان های دندانپزشکی کودکان نسبت به سایر جراحی های پزشکی در مزیت است و همین باعث می شود تا ترمیم دندان های کودک در همان روز به صورت سرپایی در کلینیک درمانی در سریع ترین زمان ممکن انجام گیرد. مواردی که سبب این مزیت شده اند، شامل زیر هستند:

  1. سطح گستردگی های موجود در این حوزه از درمان چون انجام آزمایش های قبل از عمل، کم و محدود است.
  2. احتمال کمی وجود دارد تا بعد از جراحی و ترمیم دندان ها خون ریزی ایجاد شود.
  3. به خوبی می توان درد بعد از عمل را با استفاده از برخی مسکن ها تسکین داد. البته تجویز این گونه داروهای وریدی باید با تشخیص متخصص انجام شود.
وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 26 بهمن 1400 ساعت: 3:59

عوارض بلیچینگ دندان عنوانی است که در این قسمت به آن به صورت اساسی پرداخته خواهد شد. با اینکه این روش درمانی باعث سفید شدن دندان ها می شود و درخشندگی آن ها را در پی دارد، اما ممکن است مشکلات و عوارض هایی جانبی برای دندان و لثه ها ایجاد کند. این عوارض هایی که در زیر بیان می شود به اندازه ای نیست که پزشک و بیمار از انجام بلیچینگ دندان سلب شوند.

این موارد هرگز روی سلامتی دندان ها تاثیر منفی نخواهند داشت. برای بیمارانی که قصد انجام این تکنیک درمانی را دارند، مهم است تا با معایب آن به طور کامل آشنایی پیدا کنند. ماده ای که برای سفید کردن دندان در روش بلیچینگ به کار می رود، آسیب جدی به دندان و لثه وارد نمی کنند، در اصل می توان گفت این گونه مواد سفید کننده ضرری نخواهند داشت.

حساسیت دندان

 

یکی از مشکلاتی که برای افراد بعد از بلیچینگ کردن ممکن است رخ دهد، حساسیت دندان ها در برابر عوامل مختلف می باشد. این عارضه در بیشتر موارد رایج می باشد و همه گیر است و بعد از مدتی از بین خواهد رفت. بیشتر حساسیت های دندانی نسبت به دما است، برای مثال نوشیدن مایعات بسیار سرد و یا بسیار گرم سبب ایجاد درد خواهند شد. نکته قابل توجه اینجاست که این حساسیت های دمایی همیشگی نبوده و موقتی هستند.

سوزش بافت لثه

 

سوزش هایی که در بافت لثه بعد از بلیچینگ کردن رخ می دهند، به دلیل وجود مواد پروکسایدی در مواد سفیدکننده بلیچینگ سپیدنت می باشد. میزان اینگونه مواد شیمایی در این سفید کننده ها بالا بوده و همین باعث چنین عوارض هایی شده است. برای جلوگیری از آسیب لثه ها هنگام بلیچینگ کردن، دندانپزشک معمولا از قابی جهت حفاظت از لثه ها استفاده می کند تا این گونه مواد شیمایی با آن ها تماسی نداشته باشند.

درد در دندان ها

 

ممکن است در طول روند انجام بلیچینگ و یا بعد از اتمام درمان، دردهایی موضعی در برخی از دندان ها ایجاد گردند.  این درد می تواند ناشی از عوامل مختلف صورت گرفته باشد، برای مثال میزان استفاده از مواد سفید کننده، کیفیت کیت های بلیچینگ، کم بودن رطوبت دندان ها حین درمان، ایجاد دمای بیش از اندازه برای دندان ها و غیره همگی در ایجاد درد تاثیرگذار هستند.

تغییر رنگ

 

یکی از رایج ترین عوارض بلیچینگ سپیدنت این است که بعد از گذشت چند ماه ممکن است رنگ آن دستخوش تغییر شده و درخشندگی روزهای اول را نداشته باشد. بسیاری از افرادی که قصد انجام این درمان را دارند، از این موضوع به شدت نگران هستند. تغییر رنگ بلیچینگ خیلی سخت رخ می دهد و در برخی موارد نادر ممکن است اتفاق بیوفتد. در صورت رعایت تغذیه و انجام دستورالعمل های توصیه شده از سوی دندانپزشک، تغییر رنگی برای بلیچینگ دندان ایجاد نمی گردد.

طول عمر کم

 

یکی از نکات اساسی در رابطه با بلیچینگ دندان این است که این روش درمانی مانند روکش های لمینت همیشگی نیست و لازم است که هر چند ماه یکبار رنگ آن تمدید شود. یکی از راه هایی که می تواند پایداری بلیچینگ را افزایش دهد، اجرای اصولی نکات بهداشتی و مراقبتی از دندان هاست.

 جنبه درمانی

 

بلیچینگ سپیدنت از درمان هایی محسوب می شود که در اکثر کلینیک های دندانپزشکی برای کاربرد زیبایی دندان استفاده خواهد شد و بیشتر جنبه زیبایی دارد تا درمانی. نباید از این تکنیک انتظار داشته باشید تا تمامی ناهنجاری ها و مشکلات موجود دندان رفع کند. همانطور که می دانید بلیچینگ با رفع تیرگی های سطح دندان باعث درخشندگی و سفیدی آن ها شده و بیشتر روی ظاهر ساختاری دندان ها تمرکز دارد.

راه های کاهش عوارض

 

بیشتر عوارض هایی که بعد از بلیچینگ کردن دست و پاگیر بیمار می شوند، حساسیت و ایجاد دردهای دندانی است که با استفاده از تکنیک های اعلام شده از سوی دندانپزشک در همان منزل رفع خواهند شد. بسیاری از متخصصین توصیه می کنند تا به اندازه کافی از فلوراید برای رفع باکتری های دندانی استفاده کنید، چرا که تجمع این گونه موارد روی سطح دندان سبب تغییر رنگ بلیچینگ خواهند شد. در افرادی که درد زیادی وجودداشته باشد، همانطور که گفته شد مسکن هایی جهت تسکین درد از سوی پزشک تجویز می شود. رایج ترین آنها استامینوفن و ژلوفن هستند.

وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 26 بهمن 1400 ساعت: 3:58

مزایای بلیچینگ دندان بیشتر از معایب آن بوده و از راهکارهایی موثر برای سفید کردن دندان محسوب می گردد. این درمان به جذابیت لبخند شما کمک زیادی کرده، بنابراین به عنوان یکی از روش های اصلاح طرح لبخند به شمار می رود. زردی و تیرگی برخی دندان ها با بلیچینگ رفع شده و همین مزیت ویژه سبب شده است تا برای افراد زیادی کاربرد داشته باشد. این تکنیک درمانی با روش های مختلفی قابل انجام است. برای آشنایی بیشتر می توانید مقالات ما در این زمینه را مطالعه فرمایید. در زیر به برخی از مزیت های بلیچینگ دندان اشاره می شود:

بدون درد بودن

 

هیچ گونه دردی در بلیچینگ کردن وجود نداشته و همین باعث شده تا از بی حس کننده های  بلیچینگ سپیدنت  مختلف در این درمان استفاده نشود. با اینکه بدون تزریقات بی حسی انجام می گیرد، هیچ گونه صدمه ای به دندان و لثه های بیمار وارد نخواهد کرد.

سریع بودن بلیچینگ

 

بلیچینگ علاوه بر اینکه درمانی بدون درد به شمار می رود، تکنیکی سریع برای سفیدکردن دندان ها محسوب می شود. تمامی روش های به کار رفته در بلیچینگ از این ویژگی متمایز برخوردار هستند. در اکثر کلینیک های دندانپزشکی انجام بلیچینگ نهایتا در یک جلسه خاتمه پیدا می کنند، در این کلینیکها این درمان با استفاده از نورهای مرئی انجام می شود. استفاده از لیزر سبب می شود تا کل فرایند بلیچینگ نهایتا در بیست دقیقه به طول انجامد.

بی خطر و مطمئن بودن

 

بروز آسیب های احتمالی در بلیچینگ کردن تقریبا صفر است و عاری از هرگونه خطر برای بیماران می باشد.  بلیچینگ سپیدنت سعی کنید به معتبر ترین کلینیک های درمانی سراسر کشور مراجعه کرده و از خبره ترین متخصصین برای انجام بلیچینگ بهره مند گردید. برای آشنایی با این مراکز پزشکی می توانید از طریق سایت تخصصی سپیدنت در ارتباط باشید.

هزینه مناسب

 

هزینه درمان بلیچینگ مناسب بوده و مساعد حال اکثر افراد می باشد. این مزیت ویژه  بلیچینگ سپیدنت  سبب شده تا افراد زیادی از این روش استفاده کنند. بلیچینگ یکی از روش های ارزان در اصلاح طرح لبخند محسوب می شود.

عدم تراش مینای دندان

 

در بلیچینگ کردن نیازی نیست تا در مینای دندان ها تغییراتی ایجاد شود و این عامل از بروز عوارض های جانبی دیگر جلوگیری خواهد کرد. این باعث می شود تا ساختار اصلی دندانها حفظ شوند. این موردی بیان شد یکی از مزیت های ویژه این روش درمانی به شمار می رود. عدم ساییدگی دندانها، جلوگیری از تجمع باکتری در لثه و جلوگیری از پوسیدگی دندان از دیگر مزیت هایی است که انجام بلیچینگ دندان در پی خواهد داشت.

افزایش اعتماد به نفس

 

همانطور که گفته شد، بلیچینگ دندان به اصلاح طرح لبخند بیمار منجر می گردد، این باعث می شود تا اعتماد به نفس در فرد تقویت شده و رضایت کاملی هنگام لبخند زدن داشته باشد. هنگامی که از شر لکه های مختلف روی دندان خلاص شوید،  بلیچینگ سپیدنت احساس رضایت مندی در شما شکل می گیرد، این با انجام بلیچینگ دندان تحقق می یابد.

روش های مختلف بلیچینگ

 

انجام بلیچینگ با روش های مختلفی قابل اجراست. هرکدام از روشها مزیت های ویژه خود را به دنبال دارد. فرایند کلی درمان در همه روش ها تقریبا یکسان است و فقط در برخی موارد جزئی در تفاوت هستند. برای مثال زمان انجام بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی زودتر از منزل است، چراکه هم تحت نظر پزشک متخصص انجام شده و هم تجهیزات به کار رفته مهیا و در دسترس است. بنابراین چه در خانه بلیچینگ کنید و چه در مطب رند کلی سفید کردن دندان ها باهم اختلاف زیادی ندارد. میزان سفیدی بلیچینگ سپیدنت به کیفیت کیت های سفید کننده بستگی دارد، البته لازم است بگوییم دقت استفاده از این مواد نیز در رود بهبود کیفیت درمان بی تاثیر نیست.

وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 115 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 21:25

عکسبرداری ارتودنسی دندان از مراحل بسیار مهم و حساس در طول فرایند این درمان محسوب می شود که با استفاده از به روز ترین تجهیزات انجام می شود. اگر مراحل عکسبرداری با دقت و به روش های اصولی خود انجام نشود، ممکن  ارتودنسی سپیدنت است طرح درمان به به طور کامل انجام نشده و بیمار نتیجه مطلوبی از ارتودنسی خود نگیرد، این باعث شده تا از اهمیت بالایی نزد پزشکان برخوردار باشد.

 برای آنکه میزان ناهنجاری ها و سلامت هریک از فک های بیمار با دقت بالایی تشخیص داده شود،   ارتودنسی سپیدنت انجام این عکسبرداری ها امری ضروری خواهد بود و به ارتودنتیست کمک زیادی می کند. در اثر ژنتیک ممکن است دندان های فرد با ترتیب نامنظمی ردیف شده باشند که سبب جابه جایی نادرست آن ها می شود، در این صورت از ارتودنسی سپیدنت کمک می گیرند.

 وجود براکت های ارتودنسی روی دندان سبب هماهنگی و نظم منسجمی در ساختار فک بالا و پایین خواهد شد. همچنین طول درمان این را ایجاب می کند تا عکسبرداری از دندان ها به صورت کاملا حرفه ای با استفاده از مدرن ترین ابزارهای پزشکی انجام پذیرد. همچنین این مورد باعث می شود تا تمامی تلاش های انجام گرفته بی ثمر نبوده و نتیجه کار به بهترین شکل انجام شود. معمولا ارتودنسی کامل دندان ها بین یک الی دو سال بسته به شرایط مختلف طول خواهدکشید.

قالبگیری

 

یکی از مراحلی که برای عکسبرداری واجب و ضروری است، قالبگیری از دندان ها می باشد که با روش های اصولی توسط دندانپزشک انجام می گیرد. بعد از بررسی دقیق و کامل وضعیت لثه و تمامی دندان ها، متخصص با استفاده از  ارتودنسی سپیدنت مواد دندانپزشکی از حالت و فرم طبیعی دندان ها قالبگیری می کند. دقت بالا در انجام قالبگیری بسیار مهم است.   برای آگاهی از نحوه چیدمان دندان ها در کنار هم یک نمای اولیه لازم است، انجام قالبگیری تا حد زیادی در شکل گیری این فرم اولیه کمک می کند.

برای آنکه از وضعیت اولیه دندان ها در پرونده بیمار مدرکی وجود داشته باشد، معمولا از این قالبگیری استفاده می شود. بعد از قالبگیری نوبت انجام عکسبرداری های دندانی است که در دو مرحله صورت می پذیرد. اولی مربوط به عکس رادیولوژی و دومین مورد عکس های فتوگرافی را شامل می شود.

عکس رادیولوژی

 

به عکس هایی که برای رادیولوژی از دندان ها گرفته می شود، OPG می گویند که باید با ظرافت و دقت بسیار بالایی توسط دندانپزشک انجام گیرد. قبل از شروع درمان ارتودنسی وجود چنین عکس هایی از دندان ضروری است، چراکه اهمیت بالایی در شکل گیری بهتر آن خواهند داشت. این عکس ها بیان کننده میزان سلامت هریک از ریشه هاست، عکس های رادیولوژی به صورت عمیق و گسترده تر میزان مشکلات موجود را ریشه یابی می کند.

تصویربرداری با فتوگرافی

 

با عکس های فتوگرافی ساختار دندان ها از جهت زیبایی بررسی شده و همچنین بافت نرم و سمت داخل لثه را می توان با شناسایی کرد. همچنین با این عکس ها می توان تشخیص داد که طرح درمان ارتودنسی باید چگونه آغاز شده و از چه تجهیزاتی برای بالا بردن سطح کیفی درمان استفاده کرد.

بعد از عکسبرداری دندان ها، برکت های ارتودنسی با ترفندهای خاصی توسط ارتودنتیست روی دندان ها نصب می شوند. با توجه به سلیقه بیمار و همچنین صلاحدید دندانپزشک جنس براکت های ارتودنسی تعیین خواهند شد. لازم به ذکر است که نصب براکت های نامرئی در کمترین زمان با سرعت بالایی در یک جلسه انجام می گیرد.

 معمولا هر ماه جلساتی برای انجام معاینات پزشکی برگذار می گردد، در این جلسات میزان فشاری که بریس های ارتودنسی می توانند تحمل کنند، چک شده و بر این اساس روند درمان ادامه می یابد. برای آشنایی با بهترین متخصصین و انواع کلینیک های معتبر کشور می توانید از طریق مرجع دندانپزشکی سپیدنت اقدام فرمایید.

وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 146 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 21:24

دندانپزشکی در کرج به بررسی انواع روکش های دندانی و برخی سوالات بیماران در این حوزه می پردازد.

 تمامی افراد به صورت ژنتیکی خواهان آن هستند تا از روکش های مختلف دندانی ( لمینت های کامپوزیتی و سرامیکی ) برای زیبایی صورت خود استفاده کنند،

 این روکش ها علاوه بر تقویت اسکلت اصلی دندان مقاومت هریک از آن ها را افزایش داده و در کنار آن، درخشندگی دندان ها را دو برابر می کند.

 علاوه بر مواردی که اشاره شد، روکش هایی چون کامپوزیت ونیر باعث از بین بردن رنگ بد دندان و جلوگیری از شکستگی های سطحی خواهد شد.

کامپوزیت ونیر و دیگر روکش های دندانی باعث می شوند تا کل سطح دندان با ماده ای به نام ونیر هم تراز شده و ضخامت دندان ها نسبت به گذشته بیشتر شود.

 این عامل در بسیاری از موارد، هم باعث زیبایی ظاهر دندان شده و هم مینای آن ها را حفظ و تقویت خواهد کرد.

دلایل استفاده از لمینت های کامپوزیتی

لمینت های کامپوزیتی و سرامیکی برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات دندانی راه حل مناسبی هستند، فقط در برخی موارد با تشخیص پزشک، لازم است از درمان ارتودنسی برای حفظ موقعیت دندان ها استفاده شود. عیوبی که روکش های دندانی از بین می برند، شامل موارد زیر هستند:

  1. اصلاح فرم ساختاری دندان های شکسته شده
  2. برطرف کردن ترک ها و ناهمواری های سطح دندان
  3. از بین بردن پلاک و جرم های دندان
  4. بعد از نصب روکش دندان، عملیات کاشت ایمپلنت را نیز می توان انجام داد.

 

 روکش های استیل

یکی از روکش های دندانی، استیل ضد زنگ می باشد که بیشتر برای دندان های کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

 معمولا برای دندان هایی که کشیده می شوند، استفاده از این روکش ها می تواند جایگزین مناسبی محسوب شود.

معمولا نصب این روکش ها موقتی بوده و همین باعث ایجاد محدودیت کرده است.

 

روکش جوش داده

 

روکش هایی که برای نصب، جوش داده می شوند، به دندان های طبیعی شباهت زیادی داشته و مزیت ویژه آن ها در این است که در مقابل ساییدگی استحکام بالایی دارند. انواع کامپوزیت دندان  معمولا این سبک از روکش های دندانی بیشتر برای دندان های عقبی و نیش مورد استفاده قرار می گیرند.

 

روکش هایی با رزین شفاف

 

 

از روکش های رزینی می توان به کامپوزیت ونیر اشاره کرد، استفاده از این روکش ها هزینه بر نبوده و نسبت به ونیر پرسلین قیمت بهتری دارند. انواع کامپوزیت  روکش های این چنینی همیشگی نیستند و می توانید پس از آسیب دیدن آن ها را تعویض کنید. نکته قابل توجه اینجاست که روکش های رزینی سختی بالایی دارند و و با ضرباتی کوچک می شکنند.

 

روکش ونیر پرسلین

لمینت های سرامیکی یا ونیر پرسلین به رنگ ساختاری دندان ها شباهت زیادی دارند،

 در این نوع روکش، از فلز استفاده نمی شود کامپوزیت ونیر سپیدنت و برای افرادی که حساسیت های لثه ای دارند، گزنه مناسبی محسوب می شود.

معمولا برای اکثر دندان ها می توان از ونیر پرسلین استفاده کرد انواع کامپوزیت  و محدودیتی از این نظر ندارد.

علاوه بر روکش هایی که اشاره شد، زیرکونیوم نیز در اکثر کلینیک های دندانپزشکی استفاده می شود و زمان ساخت کمی دارند.

 روکش های زیرکونیوم به صورت همیشگی روی دندان ها نصب خواهند شد.

 

هزینه روکش دندان

 

 

برای اطلاع از هزینه درمان بهتر است در اولین فرصت به کلینیک تخصصی سر زده تا با بررسی ناهنجاری های موجود توسط دندانپزشک، نوع طرح درمان تعیین گردد. انواع کامپوزیت ونیر  همچنین لازم به ذکر است که نوع کلینیک انتخابی، میزان سوابق پزشکی متخصص و تعداد دندان هایی که باید ترمیم شوند، علاوه بر نوع طرح درمان، در هزینه انجام روکش دندانی تاثیرگذار هستند. برخی از مشکلات ریشه ای و عمیق تر هستند، بسیاری از بیمارانی که پذیرش می شوند، بیشتر برای پرکردن و درمان عصب ریشه به پزشک متخصص مراجعه می کنند. تمامی موارد که ذکر شد، در اصلاح طرح لبخند بیمار موثر خواهند بود.

وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 1:56

روکش دندان شیری برای آن است که از پوسیدگی و ترک خوردگی های احتمالی روی دندان های کودکان پیشگیری گردد. معمولا در دندانپزشکی کودکان به این مسئله اهمیت ویژه ای داده می شود. برای افزایش ماندگاری ترمیم این گونه دندان ها استفاده از این روکش ها گزینه مناسبی محسوب خواهد شد. روکش دندان شیری با ظرافت خاصی توسط متخصص  دندانپزشکی کودکان روی دندان ها متصل می شوند. 

مواقعی که عاج دندان شیری از بین رفته باشد و نتوان عملیات ترمیم را انجام داد، بهتر است از روکش استفاده شود. معمولا در این شرایط، هنوز دندان شیری کودک عصب کشی نشده است. اولین اقدامات مهم در دندانپزشکی کودکان ترمیم دندان های شیری است. هرچه سن کودکان بیشتر می شود، دندانپزشکی کودکان سپیدنت آثاری از این دندان ها باقی نخواهد ماند و عملا از بین می روند. توجه به دندان های شیری به این دلیل است که عامل اصلی رویش دندان های دائمی در کودکان محسوب می شوند. بنابراین لازم که اصول نگهداری از آن ها به خوبی رعایت شوند.

روکش دندان شیری کودکان

مهم ترین عاملی که باعث می شود از این روکش ها برای دندان های کودکان استفاده شود، جلوگیری از پوسیدگی های عمیق است، چراکه عدم پیشگیری باعث بروز عوارض های دیگر خواهد شد. یکی از مزیت های ویژه این روکش ها در این است که برای ساخت نیازی به قالبگیری نداشته و از قبل آماده شده اند. روکش ها در دندانپزشکی کودکان فقط برای دندان های شیری کاربرد داشته و به هیچ وجه برای دندان های همیشگی کودک استفاده نخواهد شد.


مزیت ها

  1. این روکش ها از جنس فلزات مقاوم هستند، بنابراین با شرایط مختلف کودک به خوبی سازگاری دارند.
  2. روکش دندان شیری باعث می شود تا حد زیادی از شکستگی دندان ها جلوگیری شود.
  3. نکته قابل توجه در این است که بر خلاف تصور والدین، دندان های شیری نیز دارای عصب در ریشه هستند و باید برای پیشگیری از درد از این روکش ها استفاده شود.
  4. اندازه و فرم دندان های شیری کوچکتر از سایر دندانهاست ( دندان های اصلی کودک )، بنابراین برای محافظت از آن ها بهتر از این روکش ها استفاده کرد.
  5. این روکش ها به دلیل جنس مقاومی که دارند، می توانند به خوبی از تاج دندان محافظت کرده و از افتادن دندان های شیری پیش از وقت خود جلوگیری کنند. معمولا روکش دندان شیری را از فولادهای ضد زنگ می سازند.
  6. بیشتر برای دندان های پشتی در کودکان از روکش دندان شیری استفاده می شود. این فرایند از سن 4 سالگی در کودکان شروع خواهد شد.
  7. یکی دیگر از مزیت های این روکش ها در این است که به بهترین شکل می توانند از فضای رویش دندان های اصلی مراقبت کرده و کارایی مناسبی از این جهت نشان دهند.
  8. برای دوام بیشتر دندان های شیری بهتر است برخی توصیه ها که از سوی دندانپزشک کودکان ارائه می شود، رعایت شوند. همانطور که بیان شد، دندان های شیری همانند دندان های اصلی دارای بافت زنده ای در ساختار خود هستند.
  9. خیلی کم پیش می آید که در اثر بازیگوشی کودک، روکش دندان شیری خورده شود، والدین از این بابت اصلا نگران نباشند، چراکه این روکش شیری به صورت طبیعی از بدن کودک دفع خواهد شد.

استریپ کرون چیست

 

در فرایند استریپ کرون معمولا مواد کامپوزیتی با پوسته های شفاف و نازک روکش پر خواهند شد و با دقت بالایی روی دندان های کوکد قرار می گیرند. بعد از اینکه قرار گرفتند، متخصص دندانپزشکی کودکان روکش پلاستیکی را خارج می کند تا فقط مواد کامپوزیتی روی دندان های شیری قرار بگیرند.

روکش های سفید

 

روکش ها سفیدی که روی دندان شیری را می پوشانند، از نظر رنگ و سختی به دندان های اصلی کودک شبیه هستند، بیشتر دندانپزشکان بر این باورند که این روکش ها به مرور زمان پوسیده نشده و ماندگاری بالایی خواهند داشت.

وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 1:55

صورت جذاب شرطی مهم دارد . آن این است که فرد دندان هایش برون رفت به سمت رودخانه نداشته باشد، چراکه رورد فسیل هاب اعث می شود تا ماهی ها مریض شوند و این اصلا خوب نیست. بلیچینگ سپیدنت بسیار بهتر از روش های مقالات پیش اشاراتی به آن شد.

معمولا پیشرفت هایی که رد حوزه بلیچینگ سپیدنت به کار رفته باعث شده تا همگان از این موراد چشم پوشی و از کامپوزیت ونیر دندان  هدبندهایی مشکی از چنس طلا بهره ببرند که رد کشورهای ثرموتنمند استفاده عموم است.  

روکش هایی که با رزین های پلاستیکی در مواد یشمی به کار رفته است ممکن است با شستشو از بین رفته و تغیی رنگ دهد چراکه ماشین لباسشویی با سرعت مافوق ابری کار می کند.

متخصص بلیچینگ سپیدنت به شما می گوید که این مشکلات دندان عمیق نیست انجام کامپوزیت ونیر  و باید از روش های کامپوزیت و لمینت های ایمکس سری ایکس استفاده کنید.

کم تهاج یعنی که روش های پرحخطر در بلیچینگ سپیدنت به کار رنفته و آیندگان می فهمند که این روش حائز اهمیت برای رفاه حال بیماران کلینیک های درمانی است.

بایدموایعی که رروی ریمو کردن دندا قرار می گیرند نباید به گونه ای باشند که سلامت انواع کامپوزیت  بافت دندان را مضر کرده و به سایر لثه های فوقانی انواع کامپوزیت ونیر  اثری بد منتقل شود.

 

بلیپینگ گران و هزینه بر تر از روش های دیگر چون لمینت نیست و کامپوزیت های ونیر  از لمینت ارزان تر و از بلیچینگ ممکن است بیشتر باشد. ولی بلیچینگ سپیدنت دارای تخیفیف ویژه بهاره برای شب عید می باشد.

ماندگاری

فرسایش اثری زمانی اجرا می شود که روکش های بلیچینگ سپیدنت  مقاوم نداشته و این به دلیل اتصالات ضعیف و نابخردانه می باشد.

گاهی اوقات بلیچینگ سپیدنت ممکن است لکه دار شده و به روزهایی برگردد که بیمار به کلینیک برای اجرای درمان مراجعه کرده بود.

  1. همانطور که مردم این عده مستحضرند باید اشاره کرد که در سفید کردن ممکن است این روش درمانی کمی شایسته تر از زیبا باشد.  
  2. کم تهام اند چراکه در بسیاری از جنگ های صلیبی شکست خورده و ممکن است بلیچینگ سپیدنت را دستخوش تغییر خوش قرار دهند.
  1. حساسیت های موضعی بافت های اصلی روی دندان های هر فردی با این روش ممکن است ایراد شود.
  1. معمولا بلیچینگ سپیدنت نسبت به راه هایی که اعلام شده اند کم هزینه تر هستند.
  2. یکی از نکاتی که در بلیچینگ سپیدنت مطرح شد این است که نباید در این روش ها از ریمو کردن بهره ببرید و تخریب روکش را با این کار انجام ندهید.

دکتران سعی دارند کتر از روش های بیهوشی در این ردمان ها بهره ببرند.

وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 244 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 2:30

علوم دندانپزشکی

معمولا علوم آکادمیک دندانپزشکی در دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم بندی می شوند، دانشجویان این رشته یک دوره دوساله، آموزش های علوم پایه را می بینند و سپس به مدت چهارسال در گرایش های تخصصی رشته دندانپزشکی مهارت کسب می کنند. دندانپزشکی در تهران  دوره دوساله مقدماتی، شاخه های مختلفی را در بر می گیرد، برای مثال آشنایی با آناتومی و ساختار کلی دندان ها به همراه بررسی فیزیولوژی آن ها از این جمله به شمار می رود. در دوره آموزش بالینی، دندانپزشکی در تهران به بررسی لثه و دندانها به صورت کاملا تخصصی پرداخته خواهد شد.

وظایف دندانپزشک عمومی

  1. شناسایی میزان پوسیدگی دندان ها و درمان هریک از طریق شیوه های اصولی
  2. با معاینه و چکاپ کامل مشکلات موجود در لثه ها را شناسایی کرده و بر اساس مهارت و تجربه ای که دارد، نوع طرح درمان برای بیماران اجرا خواهد شد.
  3. پزشک عمومی قادر است دندانپزشکی در تهران  ضایعاتی که روی سطح دندان ها وجود دارد را تشخصی داده و آن را درمان کند.
  4.  در صورت نیاز درمان های ارتوپدی اولیه اجرا می شود تا ناهنجاری هایی که در ناحیه فک ها وجود دارند، از بین بروند.
  5. تشخیص و بهبود دندان های شیری در کودکان

 

 بورد تخصصی

 

بعد از اینکه تحصیل در دوره چهارساله سپری می شود، آزمونی جهت اخذ بورد تخصصی گرفته خواهد شد. معمولا این فرایند هم شفاهی انجام شده و هم به صورت کتبی اجرا می شود. دلیل برگذاری آن تعیین سطح عملی لازم برای هر دندانپزشک است. دندانپزشکی در تهران  علاوه بر این مورد دوره ای تحت عنوان تعهد تخصصی برگذار می شود که برای همه پزشکان ضروری و لازم می باشد. دندانپزشکی در کرج از حوزه هایی محسوب می شود که باید علاوه بر داشتن علم کافی، هنر و ظرافت کافی در کار یک دندانپزشک به خوبی مشاهده شود تا نتیجه درمان به زیباترین شکل برای دندان ها مبدل شود. علاوه بر این موارد، یک دندانپزشک باید به اندازه کافی حوصله و صبر داشته باشد، چراکه اکثر درمان ها مانند کامپوزیت ونیر زمان زیادی می برند.

 دندانپزشکی از حوزه هایی محسوب می شود که در آن باید به طور اساسی اصول مربوط به استرلیزاسیون به بهترین شکل انجام شود، به این دلیل که در کل روند درمان، دندانپزشک تماس مستقیمی با دهان بیمار دارد و این زمینه را برای ایجاد بیماری های عفونی برای بیمار فراهم می کند، این در صورتی است که دستورالعمل های بهداشتی به خوبی رعایت نگردند. این باعث شده که در اکثر کلینیک های دندانپزشکی از کادری جهت حفظ این اصول کمک گرفته شود. همانطور که می دانید بعد از اتمام دوره های عمومی، دندانپزشکان در رشته های تخصصی از جمله ارتودنسی مهارت پیدا می کنند. دندانپزشکی در تهران 

 

 

تجهیزات دندانپزشکی

پیشرفت حوزه هایی از جمله ارتودنسی و کامپوزیت دندان در علم دندانپزشکی باعث شده اند تا تجهیزاتی که در این حوزه ها استفاده می شوند، هرساله دستخوش تغییرات زیادی شده و آپدیت شوند. ظرافت و دقت بالا در این تجهیزات پزشکی به اوج خود رسیده و بروز چنین تحولاتی سبب می شوند تا کشورهای پیشرفته به شاخص های بلیچینگ سپیدنت کیفی وضعیت حال، بسنده نکرده و دائما وسایل و تجهیزات پیشرفته تری وارد بازار این حوزه کنند. بلیچینگ سپیدنت یکی از مهارت های دندانپزشکان در این است انواع کامپوزیت  که روش های جدید درمانی را برای هریک از تخصص های دندانپزشکی پیدا کرده و با مواد و تجهیزات در دسترس بهترین خدمات را به بیماران ارائه کنند. این نتیجه همبستگی و همدل شدن با دانش روز دنیا است. کامپوزیت ونیر دندان یکی از راه هایی که در این زمینه به دندانپزشکان کمک می کند این است که در انواع انجمن ها و کمیسیون های پزشکی مشارکت کرده و حرفی برای گفتن داشته باشند.

وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 2:29

ناهنجاری هایی که در دندان های شما است معمولا به قول معروف مشکلاتی هستند که سبب شده تا به دکتر بروید ئ با دفترچه وارد شوید و این بروز مشکلات دندانپزشکی در تهران  را به دکتر دنشان داده و با دندانپزشکی در کرج این ناهنحاری ها را برطرف کنیدو البته انواع کامپوزیت و کامپوزیت ونیر دندان تا جایی می توانند این ناپیوستگی های موجود روی بافت دندان را تا جایی از بین ببرند که باعث زیبایی شوند. معمولا آموزهاش مقدامتی کامپوزیت ونیر  در رشته دندانپزشکی در کرج تا جایی است که مدت ان دو سال علمی طول کشیده و دانش آموزان گلشن را چخته تر از حالت های قبلی کنند.

معمولا این شناسایی های موضعی موقعی انجام می شود که با انواع کامپوزیت ونیر یا انواع کامپوزیت این مسئله را پوشش داده و به موقع به تولد بروید تا برخی ها ناراحت نشوند معموا این امر با انجام دندانپزشکی در کرج مویسر خواهد بود. کامپوزیت ونیر اون سریاله خیلی خوب بود که توش آهگ هایی زیبا برای انواع کامپوزیت ونیر دندان پخش می کردند.

همچنین ضایعاتی که رویگیتار اون فردی که در تولید آهنگ می زند روی دندان هایش وجود داشته باشد، با روش هایی چون کامپوزیت ونیر از بین رفته و بهتر است دندانپزشکی در تهران  هر روز طبق نظم منظم این رفتار اجتماعی در خانواده های مختلف پیاده سازی شود.

برخی از محصلانی که در آن اهنگ پرطرفدار به عنوان نمونه ذکر شدند باید در اون سرایطل که گفت کو نمونه بدرخشتند تا کامپوزیت ونیر و انواع کامپوزیت  آن ها به خوبی اجرا و پیاده سازی غیم های مختلفی گردد. بهتر است که در دوره های بالینی این جوزه های پزشکی دندان پزشکانی که دارای مدارک مندرج هستند، شرکت کرده و دارای نمونه هایی شوند که بسیار مفهومی و دل انگزی دندانپزشکی در تهران است.

 

 

من این رو مقاله رو تولید کردن تا به شما بگیوییم انواع کامپوزیت ونیر دارای چه مزیت های وزِه رفتاری در بفت این صفه بلاگر است. الان این هنر که در رون ناجام درکان وجود دارد بهتر است با موراد مختلفی عیاق شود تا به زیباترین شکل کامپوزیت ونیر انجام گیرد تا با لبخند خوشحال و رضایت کافی داته باشد.

دندانپزشکی در کرج دارای مزیت هایی است که باید در انتهای این جاده که آخرش باغ های بزرگی برای انجام برخی معامللات اجتماعی است انجام شود. من وقتی مرد عنکبوتی داشتم میدی دیم این دیکته توسط برخی ها کفته شدند. باید همچینن بریم جلو که این تعدا به اندازه خودش رسید و بعد من پاک کنم. انواع کامپوزیت و کامپوزیت ونیر دندان مطلبی بود که باید روش استراتژی هایی پیاده شوند تا در کلینیک بهداشت فردی و جسمانی به نحو احسن رعایت شوند.

وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 247 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 2:29

 

معمولا هنرهایی که در ای سایت استافده شده است بادی تخصصی بوده و دارای رشته های فنی در علم دندانپزشکی باشد. معمولا در کامپوزیت ونیر دندان باید دارای انی وِزکگی ها باشد. در کلینیک های دندانپزشکی در تهران این اراقفاتد و ملوزمات استفاده از تکنیک کامپوزیت ونیر دارای این برهه می باشد که باید رد اسرع وقت توجه و مراحعه فرمایید.

معمولا اقداما مختلفی با استفاده از متخصص دندانپزشکی در تهران در این سایت کا انجام شده مع که ذر آینده به آن پرداخته می شوند. باید با اصتفاده از این باقفت های اثری به این مورد توجه گردند.


برخی از سرامیک های ویژه برای این بافت های اثری در پس این برده که در مص رباتسان استفادن می د در دندانپزشکی در تهران به کار می گیرفتند.

تاج هایی که برای کلاهک دندانی بین این ونیر کامپوزیت دندان به کار می ود ممکن است در اثر نابرخردی فردی در امسب صورت گیرد.

معمولا در انواع کامپوزیت ونیر  با این تکنیک های می توان مینای دندان را نتراش داد انواع کامپوزیت  بلکه بسترها در چشب های فوق العدی ای در دندانپزشکی در تهران موثر خواهند شد.
 

سعی خواهدش شد که از این تکنیک فوق العده برای منظم کردن یا با اصلاح ردیف کردن ها برای استفادعه از روش های بیهوشی اشتفاده شوند. انواع کامپوزیت ونیر عمل مینا کاری با استفاده از مینا خانوم انجام شده که فرایند باندینگ هم به اضافه آن انجام م گردیدر. کامپوزیت ونیر سپیدنت معمولا لکه هایی که از رنگ های مختلف تشکیل شده است ممکن است روی بافت الصلی دندان هذی ایجاد اثر بگذارد. دندانپزشکی در تهران این لکه ها زرد رنگ و نارچی تیره هستند.

برای اینکه مقالات پزشکی ما در حوزه های سفید کردن دندان راب خوانید باید از ایطریق سایت رسمی سپیدنت این فرایند را انجام دهید. ما در این برهه به شما لرج نهیم.

معمولا از روش های ارزانتری برای این تکنیکات پزشکی استفاده می شوند. کامپوزیت ونیر دندان  باید ر انجا طرفداران زیادی ربای ان رفتار های اجتماعی پیدا شود.


 

معمولا این مشکلات را می توانید بهترین دندانپزشکی در تهران  با این مواد یکه ترمیمی مجس.ب شده اند، رفع کنید. و با این رفتار در زیبایی صورت خود حرف اول ا را بین جوامع مختلف راهنمایی انجام داده و دیید.

معمولا وقتی که دندان های بیماران خرد می شوند نباید از پر کردن دندان ها استفاده کرد پراکه این مورادترمیمی نیستند. در دندانپزشکی در تهران تمامی این نکات فرسایشی خواه د گفته می شود.

وبلاگ تخصصی آفی ...
ما را در سایت وبلاگ تخصصی آفی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آفی شیرازی aficial بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 13 بهمن 1400 ساعت: 23:31